مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-04-23سياسي

هلال| بهترین نحوه مواجه با مشکلات چیست؟


حجت الاسلام شهاب با طرح این سوال که چرا خداوند می فرماید باید در مشکلات بردبار باشیم، گفت: اگر تنها بی تابی کنیم که ای وای فلان مشکل رخ داد، اولاً اصلاً رحمت خداوند را نمی بینیم و ثانیاً این همه اظهار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ویژه برنامه هلال به مناسبت ماه رمضان، در قالب سخنرانی های کوتاه به صورت روزانه در خروجی های خبرگزاری فارس برای مخاطبان منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام سیدعبدالحمید شهاب سخنران مذهبی در فصل دوم این برنامه با موضوع امیدآفرینی در شرایط اضطرار به سخنرانی می پردازد که در قسمت دهم این برنامه اظهار داشت: در شرایط سخت قرار است امیدوار زندگی کنیم که در جلسه گذشته گفتیم برای این امر باید سختی ها را بزرگ نشماریم و یی، خیلی ها آسیب دیدند و گرفتار شدند و داغ عزیز دیدند اما اگر نگرانی های خود را بیشتر کنیم، روزنه های رحمت خدا را به روی خود بسته ایم.

روزی شخصی به امام صادق(ع) شکایت از سختی هایش کرد، حضرت از او پرسید: می دانی خداوند چه نعمت خوبی به تو داده است؟ او گفت من از سختی ها می گویم شما از نعمت سوال می کنید؟ حضرت پاسخ داد: امروز با اراده خودت به سراغ من آمدی یا خدا خواست؟ او پاسخ داد: قطعا خداوند خالق خواسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال| بهترین نحوه مواجه با مشکلات چیست؟

هلال| بهترین نحوه مواجه با مشکلات چیست؟